Thursday , 21 September 2017 / پنج شنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
آخرین اخبار

هفت نکته برای عبور از سد منشی ها و مدیران دفاتر در بازاریابی تلفنی

چنانچه شما در حوزه بازاریابی تلفنی کار می بکنید ،اقطعا لا با منشی ها مدیران دفاتر زیاد حرف کرده اید.آن ها عموما بین شما و تصمیم گیرنده اصلی قرار دارند تصمیم می گیرند که آیا شما را به شخص مورد نظرتان وصل کنند و یا خیر.در مطلب به ۷ نکته مهم جهت رد شدن از سد منشی های و مدیران دفاتر دست پیدا کردن به تصمیم گیرنده اصلی در بازاریابی تلفنی اشاره می کنم.

gatekeeper هفت نکته برای عبور از سد منشی ها و مدیران دفاتر در بازاریابی تلفنی
فروش مقاله

فروش مقاله,خرید نمونه سوال,سیستم همکاری در فروش,همکاری در فروش فایل,خرید و فروش فایل,خرید و فروش فایل های قابل دانلود,خرید نمونه سوال|همکاری در فروش

نکته شماره ۱) منشی ها مدیران دفاتر دشمن شما نیستند.

منشی ها مدیران دفاتر دشمن شما نیستند ،آن ها فقط کارشان را انجام می دهند.با آن ها به مانند اتومبیل اتوماتیک جواب گویی تلفن نگاه نکنید ،بلکه به جای آن بر ایجاد ارتباطات خوب با آن ها متمرکز شوید.در اولین مکالمه فامیل آن ها را بپرسید در مکالمات بعدی از آن مصرف بکنید .منشی ها اهمیت طلایی در سازمان دارند و چشـم آدم های استراتژیک به آن ها نگاه بکنید .اگر به آن ها به چشم دشمن نگاه بکنید این باعث ایجاد یک سد مانع روانشناختی می شود و برای شما مساله ایجاد می نماید .

نکته شماره ۲) بزرگ به نظر بیایید.

مدیران هرگز مانند افراد عادی رفتار نمی کنند.چنانچه شخص مقابل شما اعتقاد داشته باشد که شما خیلی مهم هستید آن گاه با شما به گونه ایی دیگر رفتار می نماید .یک ولوم آرام و راحت و با اعتماد به نفس داشته باشید.چنانچه در لحظات ابتدایی مکالمه تلفنی با منشی ها مدیران دفاتر عصبی باشید یا دستپاچه شده باشید ،این احساس ات را با صدا ،رفتار کلمات انتقال می دهید.تمام این ها بر روی ادراک منشی ها نسبت به شما اثر می گذارد.اگر احساس عصبیت می بکنید قبل مکالمه چند نفس عمیق از بینی خود بکشید آن را از دهان بیرون دهید خودتان را در حالت آرامش قرار دهید.زمانی که منشی گوشی تلفن را برداشت لبخند بزنید با او با اطمینان آسودگی احوال پرسی بکنید .

نکته شماره ۳) پرسش نپرسید.

چنانچه فامیل تصمیم گیرنده اصلی را می دانید از منشی یا مدیر دفتر نپرسید که شخص مورد نظر می باشند یا نیستند! شما حضور و غیاب نمی بکنید ! زمانی که منشی گوشی را برداشت مودبانه از او بخواهید شما را به شخص مورد نظرتان وصل نماید .زمانی که پرسش می پرسید خودتان را بیشتر در معرض شنیدن جواب بد قرار می دهید.

مثال:

سلام، بخیر.لطف بکنید جناب مظاهری.

نکته شماره ۴) بر روی منفعت کالا خدمات تکیه بکنید .

چنانچه منشی ارتباط شما را پرسید بر روی منفعت کالا محصول خود تکیه بکنید .

مثال :

فروشنده : درود زمان بخیر.لطف بکنید جناب آقـای مظاهری.
منشی: شما؟
فروشنده : من نصیری هستم.ما در زمینه افزایش بهره وری قوت فروش کار می کنیم.

نکته شماره ۵) توضیح دهید که با چه فردی کار دارید.

در بازاریابی تلفنی بسياري از فروشندگان زمانی که فامیل تصمیم گیرنده را نمی دانند ، ی که منشی گوشی را برداشت به او می گویند: لطفا وصل بکنید به مدیر تان یا لطفا به مدیر علت وصل بکنید .این طرز مکالمه عموما با این جواب روبرو می شود : ایشان نیستند یا ایشان جلسه هستند .به جای دنبال مدیر گشتن، با منشی رو راست باشید مکالمه تان را بگویید از او یاری بخواهید.

مثال:

سلام. بخیر.من نصیری هستم از شرکـت راهبرد اندیشه.ما در زمینه روش و توانمند سازی کارکنان واحد فروش کار می کنیم.می توانید به من آموزش ی بکنید در این زمینه با چه فردی می توانم حرف کنم؟

نکته شماره ۶) منشی ها منبع عظیم دانش هستند .

منشی ها و مدیران دفاتر یک منبع عظیم اطلاعات در رابطه با تصمیم گیرنده اصلی همين طور شرکـت می باشند .شما می توانید اطلاعات خود را با آن ها چک بکنید و اقطعا لا بر آن ها بیافزایید.هر چه اطلاعات بالاتری داشته باشید در حوزه بازاریابی فروش تصمیمات بهتری می توانید بگیرید.

نکته شماره ۷) از راه غیر معمول استفاده بکنید .

اکثر فروشندگان تلفنی از منشی ها و مدیران دفاتر می خواهند آن ها را به تصمیم گیرندگان اصلی وصل کنند در این فرآیند بسياري ار فروشندگان حذف می شوند.شما می توانید از یکروش غیر معمول مصرف بکنید از آن ها بخواهید شما را به واحد فروش وصل کنند.به اقطعا ل خیلی زیاد شما می توانید ارتباط را برقرار سازید.جهت فردی که در واحد فروش هست دلیل ارتباط را بیان بکنید .او به اقطعا ل خیلی به شما کمک می نماید به هر صورت شما یکدیگر را درک می بکنید .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

سوپروب close
خرید بک لینک